• 0530 851 15 90
  • Paşabayır Mh, Mehmetçik Cd. No: 1/2 Bandırma/Balıkesir

Klinik Masaj Tedavisi

Klinik masaj nedir bakıldığında, kas ve iskelet sistemi rahatsızlıklarında fizyoterapistler tarafından uygulanan bir çeşit masaj olduğu söylenebilir. Masaj teknikleri arasında oldukça yoğun olarak kullanılanlar arasında yer almaktadır. Bandırma klinik masaj merkezi tarafından uzman ellerde uygulanacak olan bu masaj ile;

• Bel ve boyun ağrılarından

• Sırt ağrılarından

• Omuz ağrılarından

• Diz ağrılarından

• Ayak bileği ağrılarından

• Postür bozukluklarından

• Kalça ağrılarından konforlu bir biçimde kurtularak rahat bir hayata geçiş yapabilirsiniz.

Merkez; Erdek, Gönen, Marmara Adası, Avşa ve Bandırma’da hasta kabulü yapmakta olup hastalara özel olarak gerçekleştirilen tedavi planı ile kısa sürede yüksek iyileşme oranlarının elde edilmesini sağlamaktadır.

Klinik Masajın Avantajları

Başta ağrıların azaltılması olmak üzere kişinin hayat kalitesinin artırılmasını hedefleyen klinik masaj uzman ellerde gerçekleştirilmek suretiyle erken dönemde etki etmeye başlamaktadır. Erken dönemde etki etmesi sebebiyle hastanın ağrıları nedeniyle bozulan günlük yaşamına geri dönmesi ve ağrı psikolojisinden hızlı bir biçimde çıkması büyük avantajları beraberinde getirmektedir.

Bandırma klinik masaj seansları hakkında bilgi almak ve tedavi planınızın fizyoterapist kontrolü sonrasında devreye sokulması için merkez ile iletişime geçmeniz sağlıklı günlere bir an önce kavuşmanızı sağlayacaktır.

Klinik Masaj Nasıl Yapılır?

Modern tıbbın ve bilimin ışığında eğitimlerini tamamlamış olan profesyonel fizyoterapistler tarafından gerçekleştirilecek olan klinik masaj uygulamaları genel olarak bir masaj yatağı yapılmaktadır. Fizyoterapist öncelikli olarak hastanın ağrılı ve hareket kısıtlığı bulunan bölgeleri incelemektedir. Detaylı inceleme sonrası fizyoterapist hastanın rahat olduğu pozisyonda kasların, eklemlerin ve yumuşak dokuların manipüle edilmesini sağlar. Bu aşamada fizyoterapist hastaya elleri, parmakları ve kolları ile müdahalede bulunur.

Bu masaj hiçbir ağrısı bulunmayan ancak yoğun stres nedeniyle gerginleşmiş olan kişilerde de son derece etkilidir. Yoğun çalışma temposu nedeniyle rahatlamaya ve gevşemeye ihtiyaç duyan kişiler tarafından da oldukça sık tercih edilmektedir.

Bandırma klinik masaj uzmanı tarafından sunulan bu masaj sayesinde ağrılardan ve eklem rahatsızlıklarından kurtulmak mümkün olmaktadır. Masajın işinde profesyonel kişiler tarafından yapılması olumsuz durumların ortaya çıkmasını önlemek amacıyla son derece önemli bir faktör olarak karşımıza çıkmaktadır.

Bandırma Klinik Masaj Fiyatları

Bandırma klinik masaj fiyatları araştırması yaparken dikkat edilmesi gereken hususların başında masaj hizmetini sağlayacak olan kişinin bu alanda eğitim almış ve tecrübe kazanmış deneyimli bir kişi olması en önce ele alınması gereken nokta olarak karşımıza çıkmaktadır.

Fiyat konusunda belirleyici faktörler arasında yer alan masaj merkezinin konforu ve hijyeni de yine ödenecek olan miktar açısından önemlidir. İyileşme süresi kişiden kişiye ve kişinin şikâyet derecesine göre değişkenlik göstereceği için fiyat konusunda seans sayısı da bu kriterler göz önüne alınarak hesaplanmalıdır. İlk seans sonrası hastada belirli oranlarda iyileşmenin gerçekleşmesi ve ağrının azalması beklenenler arasında olmakla birlikte kişinin kas ve eklem problemlerinin yoğunluğu fizyoterapistin çalışma yapması gereken seans aralığını belirlemede en önemli kriterdir.

Klinik masaj kendi içerisinde alt dallara ayrılmış farklı teknikler ile uygulanmaktadır. Bu teknikler ise; manipülasyon, mobilizasyon, tetik nokta tedavisi, kinesiotaping olarak bilinmektedir. Klinik masaj uygulamaları; kas ve iskelet sistemi rahatsızlığı yaşayan kişilere, yaralanma nedeniyle rehabilitasyon almakta olan kişilere ve sporculara güvenli bir biçimde uygulanmaktadır.

Klinik masajın uygulanamadığı durumlar ise; kanama ve enfeksiyon varlığı, çok şiddetli ağrı durumları, kırık veya çıkık durumları, ciddi yaralanmalar ve kemik erimesi olan durumlar olarak bildirilmektedir. Bu durumlarda hastanın var olan durumunun klinik masaj için uygun hale getirilmesi gerekmektedir. Hastanın var olan durumu klinik masaj uygulamaları için uygun hale geldiğinde fizyoterapist tarafından uygun şekilde masaj tedavisi başlatılabilmektedir.

whatsapp destek
Whatsapp Randevu Hattı
telegram destek
Telegram Randevu Hattı
mail ile destek
+90 530 851 15 90

Destek hattımıza Hafta içi : 09:00 - 18:00 - Cumartesi : 09:00 - 15:00 saatlerinde bize ulaşabilirsiniz.

support center RANDEVU AL